viernes, 7 de mayo de 2010

*BRUC*


a l octubre s estrenarà aquesta peli..
i volen que jo canti la cançó principal de la banda sonora!
em fa moltíssima il.lusió...
la cançó és preciosa, l ha composat el xavi capellas..
jo estic fent la lletra...
i la gravarem en les pròximes setmanes..
es diu que el timbaler del bruc era de santpedor, com en guardiola..
al bages hi han herois*

10 comentarios:

  1. Doncs si,a la plaça major de Santpedor hi ha el monument del timbaler, els bagencs som privilegiats amb gent com el guradiola i com tu mateixa! Una abraçada.

    ResponderEliminar
  2. Però la canço serà en català o en castellà?

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Ostres no pares eh?!
    Moltes felicitats guapa!!!

    ResponderEliminar
  5. Com deia el filosof, “la vida es plena de fites i reptes per assolir...” tu l'empenta ja la tens, per això tan sols et podem desitjar “que la sort t'acompanyi” els fruits ja els veurem...
    Saludos.

    ResponderEliminar
  6. felicitaaaatss!
    si la pel·lícula en si ja em cridava l'atenció, ara amb la cançó principal cantada per tu encara més! serà la que sonarà als crèdits, no?
    sort!

    ResponderEliminar
  7. olééé la Beth! segur que escrius una lletra preciosa..com totes...si tu escrius molt be..creutu!!Peto

    ResponderEliminar
  8. Ets una crack, capaç de fer-nos emocionar escoltant-te. Ja friso per poder escoltar aquesta canço. Segur que se'm posaran els pels de punta.

    Petons.

    ResponderEliminar
  9. Julian (Argentina):

    Quizás al ser humano y a su mente no le alcance su vida, para comprender, vivir y admirar todo lo hermoso y mágico que tiene y presenta este peculiar mundo...
    En este mundo vive una pequeña personita que se llama Beth Rodergas, que no sabe de mi existencia, pero que mi corazón y mi espíritu laten y se alegran siempre que saben de ella... Y que su voz traspasa y transmite más allá de los sentimientos , pensamientos o la imaginacion.. tu voz beth me llega al alma, acariciandola y haciendo que el corazon palpite y se estremezca por cada nota musica..
    Quizás no tomes el valor de mi palabra o tu imaginacion no sienta mi presencia, pero mis palabras espero que te gusten, porque hoy te doy un gracias. Un gracias a tu sonrisa, a tu sencillez, a tu luz, a esa magia que pones en cada cosa que haces. Ojala algún día te pueda conocer, pero desde el otro lado del charco como tu dices, un corazón espera por ti por tu ternura. Adeu... mi email es rulos_087@hotmail.com ... Un pató :)

    ResponderEliminar