martes, 25 de mayo de 2010

* http://www.flickr.com/photos/segueixmeelfil/ *


ja fa temps que vaig començar a fer cosetes..
l any passat a un bolo ,molt bonic per cert ,a la font del balç vaig decidir posar cosetes fetes per mi a la paradeta amb els cd s..i ho vam vendre tot!!
així que m he animat..
tot és una mica " casolà " per no dir cutre...però està fet amb les meves manetes...això si..
i la veritat és que a l hivern faig cosetes amb llana més elaborades..com gorros, bragues o bufandes...
però ara fa calor...i no ve de gust...ni fer ho ni evidenment comprar ho ni lluir ho..
total...
que he fet uns anells de botons..i unes pintes i uns clips...
tinc més cosetes ( uns marcs de fotos molt xulos ) però no he tingut temps de fotografiar ho, ( gràcies maria per la paciència )
...que espero que us agradin...això volia dir*

11 comentarios:

  1. Hola Beth!

    Sóc Laura Gómez de la revista La Torre de Barcelona. Volia parlar amb tu perquè volem que siguis la nostra entrevista de portada. Pots contactar amb mi a laura@latorredebarcelona.com, o bé, trucant a 93 418 19 19 i t'ho explico tot.

    Espero que t'agradi la idea i parlem aviat. ¡Moltes gràcies!

    ResponderEliminar
  2. Molt be!..i ....de tot aixo com ens hem podem firar..jaja..ens diras el punt de venda? Peto!

    ResponderEliminar
  3. que maaacoooos jo vull els clips!!!

    petons, guapa!
    Lety.

    ResponderEliminar
  4. M'encanten els clips!!!!!!!!
    Com diu el trok, com ens podem firar???
    petonets

    ResponderEliminar
  5. que bonic BETH!!espero poger anar a un concert teu i puger adquiri alguna coseta!!sort maca!!

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. Guapa! Acabo de venir de comprar el disc a l'FNAC, m'ha fet cosa desembolicar-lo. Té un aspecte tan delicat i cuida't que m'ha fet cosa, el detall del llacet és molt maco.

    Trobo que és un disc més adult i superdolç! Enhorabona!
    Espero que molts més facin el mateix que jo i et comprin el disc!

    Un petó!
    A veure si puc anar a algun dels concerts, m'encantaria! :)

    P.D: Quan vaig saber que la Lyona havia tingut algo a veure amb el disseny del nou disc sabia que totes dues haurieu fet segur un bon treball, i així és! :)

    ResponderEliminar
  8. Hola Beth!
    Que bonic, m’agrada molt i ho trobo tot un detall de part teva que facis aquestes cosetes tan mones i amb tant d’amor per tots nosaltres. Poder-ho comprar i saber que ho has fet tu, ja es més que suficient.^__^
    La veritat es que ja estic frissosa per anar a un concert teu i escoltar-te en directe i així també poder aconseguir tot això que fas.
    Una forta abraçada, de una gran seguidora teva.

    ResponderEliminar
  9. El concert de la Farandula de Sabadell per Haití se'm va fer molt curt...

    Volem que tornis a fer un concert sobre l'aigua del Parc Catalunya!

    Tens una veu molt dolça i molt apetitosa d'escoltar :)

    Un petunet! I estem a l'espera de noves noticies, tenim moltes ganes de veure't en concert!

    Eva i Miguel

    ResponderEliminar
  10. Hola Beth,no em coneixes soc una fan teva i de les labors, fa molt any que m'hi dedico !!

    M'ha encantat sentierte ,en el nou disc.

    A Verges aquest Dissabte 12 de Juny es celebra la Fira i Festa de les Labors,que organitzem l'associació Labors de l'Emporda juntament amb l'Escola del Poble "El Racò de les Labors" amb la musica de fons hi escoltarem les teves cançons.Ja que no ens podem permetre escoltarte amb directa !!

    Res dons , com que veig que les labors t'agraden , es una bona oportunitat per passar
    un dia fantastic amb tallers, exposicions , mostres i tambè una fira de labors.

    Gracies per la teva atenciò.

    ResponderEliminar
  11. M'encanta el nou disc i sobretot la presentació! Veient les coses que fas estic segura que t'interessaria l'Scrapbooking. Mira-t'ho pel google, hi ha milers d'entrades, segur que te n'enamores :)
    Molts records des d'Alemanya!
    Mireia

    ResponderEliminar