lunes, 8 de octubre de 2012

**CAMPLLONG**

El passat 31 d agost ( si, vaig tard..tardíssim...no he tingut massa temps d'actualitzar el blog ) vem fer un concert amb tota la banda a Campllong! va estar molt bé. Era en una carpa amb cadires, que a mi sempre m agrada bastant tenir al públic assegut, i era plena a tope! així que ideal.
Em va agradar molt el "camerino" que ens van cedir: l església del poble :) que era molt senzilla i bonica..em va cridar l atenció que hi havia varies mares de Déu amb infants a la falda..i com que jo anava amb la meva d infanteta...em va fer gràcia..

aquí alguna foto d aquell dia..de l església, de la prova de so, del públic i alguna de l escenari que em va fer l Olga desde el lateral..















i també algun video que va fer gent que van venir al concert!
gràcies :)

terra trencada lullaby somebody that I used to know

No hay comentarios:

Publicar un comentario